Naar Boven

Brand appartement Lanaken

De brandweer van de zone Oost-Limburg en een aantal hulpdiensten 
zijn dinsdagavond uitgerukt naar een appartementsblok op het Molenweideplein te Lanaken.
Een oververhitte kookpot zorgde voor rookontwikkeling.
De bewoonster raakte bevangen door de rook en kreeg te plaatsen de nodige verzorging.
Door de snelle interventie van de hulpdiensten was er geen schade in het woonblok.
Hier enkele foto's gemaakt met GSM.

Klik op de foto voor groter formaat en slideshow...

Reactie toevoegen

* Je bericht komt online na goedkeuring...